عشق سرگردان


نت های آشفته

باور کن از تلاطم امواج آشفتگی خسته ام ...

                         دردم ؟!

                              دردم از دوری مهتاب نیست

                             دردم از کویر بی آب ؛

                             از نبود باران نیست

                             دردم از رنگ خاکستر مرداب نیست

                        دردم !

                             دردم در لجنزار سکون ؛ بی عشق ماندن است !

                             باز هم مرحمی نیست

                             باز هم من هستم و تنهایی

                             من هستم و شب و آهنگ لرزان ترس ...

              پ نت : بقول مازیار

                                     وفای بی وفایان کرده پیرم

 

 



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت18:17---25 بهمن 1392
میدونی وبت چی میگه؟

میگه:

میخوای...ولی فک میکنی نمیشه...میدونی ولی

میگی نمیدونم..

به باورات شک داری... به شکات ایمان..

حروف...راهتو گم کردیا...!!!!

داداشم خراب شدی...؟؟

خودتو از نو بساز...

منم بودم مثه تو..ساختم خودمو ینی البت در حاله ساختم
پاسخ: oohoooom


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: